2012. szeptember 19., szerda

Ça va?

A franciák, ha találkoznak ezzel a két szóval üdvözlik egymást:
- Ça va? (Hogy vagy?)
- Ça va.(Kösz, jól)
Udvariassági formula. Egyszerű, gyors, semmi fakszni.

Amikor egy átbőgött foglalkozást követően a pszichoterapeutám megkérdezte tőlem, hogy vagyok, rávágtam, hogy jól. A szemembe nézett és megszólalt: "Mondja, szokott erre a kérdésre őszintén válaszolni?"

A nyár folyamán már egyre többször éreztem, hogy nem vagyok jól. A dolgok alakulása nem tetszett, nem lettem sem boldogabb, sem kiegyensúlyozottabb, sőt! Végül aztán döntöttem és fenekestül felforgattam az eddigi életem. Azaz felmondtam.

Az elkövetkezendő időszakról fog szólni ez a blog. Az útkeresésről, szorongásokról, mosolyokról. Rólam fog szólni. Elsősorban magamnak. Első szám első személyben. Nem pedig "az ember lánya" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése