2013. augusztus 24., szombat

Egy évvel később

Egy éve, hogy felmondtam az előző helyemen. Egy éve, hogy olyan bátor döntést hoztam, mint keveset azelőtt. Érdekes módon, visszaolvasva az előző bejegyzéseim, a helyzet nem sokat változott az elmúlt hónapok alatt, s ez kétségbeejtő.

Lett ugyan munkám, november 19-én ismét munkába álltam. Sokan hitetlenkedve hallották, mindenki azt mondja, milyen szerencsés is vagyok, hogy ilyen rövid idő alatt sikerült. Én meg azt gondolom, így volt ez megírva. Tudtam, hogy így lesz. Hittem, mert hinnem kellett.

Ellenben gyöngyös és kreatív oldalon a kételyek hosszabb időre bebetonozták magukat. Számomra is felfoghatatlan, hogyan lehetek annyira magabiztos egyik oldalon, s ilyen kishitű a másikon. Ez a végletesség kiborító is tud lenni.

Ezért döntöttem úgy, mégis folytatom ezt a blogot is, mégis kiírom magamból ezeket az érzéseket, hátha segítenek. Továbbá ez a blog lehetőséget nyújt majd számomra, hogy írjak minden másról, amiről azt gondolom, nincs helye a műhely blogban.Remélem, lesz fejlődés, nemcsak sirámok jönnek ezeken a lapokon.

Fő a pozitív gondolkodás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése