2013. augusztus 30., péntek

Szülinapi előjáték

1) A süti, amit ma bevittem az irodába (holnap lesz a születésnapom) mind egy szálig elfogyott:
* hárman is elkérték a receptjén
* két kolléga döntött úgy, hogy még ma este elkészíti
* egy olyan kolléga ette meg az utolsó 3 szeletet, aki még soha nem kóstolt meg egyetlen egyet sem :))

2) A kolléga, aki még sosem kóstolta meg senki sütijét és aki egyébként szakmai elismerésnek örvend a csapaton belül (és kívül is), mikor ma odaült mellém, hogy nézzük a délutáni megbeszélésre készített táblázatom, alig hallhatóan súgta oda, hogy egyszer majd megmutathatnám, hogyan is csináltam ezt a táblával. Már másnál is látta, nagyon hasznos dolog, de ő nem tudja, hogyan kell. Ezt nevezem! A szívem csak úgy ugrált a büszkeségtől és magamban táncot jártam, mint Bruce Willis az Utolsó cserkészben a stadion tetején.

3) A főnök közölte, hogy szép munka volt. Engem ekkor már kenyérre lehetett volna kenni.

És az ajándékok még holnap jönnek! :)) Szeretem, ha születésnapom van :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése